~kawan : adik~

25.01.2011
10:10 am

truttt..trutt..trutt..
I******* C****** Selamat pagi ******* bercakap boleh saya bantu..(Ikut SPP)

Kda...(senyap)

ye...eh, z*** sorry, ada benda nak bagitau semalam tak sempat cakap, actually..

dah..saya dah tau, yan bagitau saya tadi...betul ke..(senyap)

isk..saya macam tak percaya la..patutla..(senyap) (bunyi sebak menahan suara)

isk...z*** dah tau kan, that's why asyik nak keluar je dengan kda sejak akhir-akhir ni...

tak.. saya tak tahu, tapi gerak hati saya tiba-tiba terasa lain sangat bila dapat jumpa kakda dan saya nak sangat jumpa kakda...mata saya..(putus suara)..mata saya berair ni..(senyap..ada suara menahan tangis)

takpela, nanti bila kakda pergi jaga diri baik-baik..kan ramai kawan lagi,

ye, tapi tak sama dengan kakda, lepas ni takde orang yang akan nasihatkan saya lagi..

saya rasa kehilangan sangat..(senyap)

dan airmata ini akhirnya tidak tertahan lagi..gugur mengalir di pipi

~salam kasih sayang buatmu...zura~

Comments

  1. akak... terharu saya baca entry akak ni...hmmm... apapun setiap pertemuan pasti ada perpisahan... saya harap persahabatan kita tidak putus di sini.. jgn lupa saya ye kak... :) moga akak hepi d tempat baru...

    ReplyDelete

Post a Comment

respon..

Popular posts from this blog

~Jom minum air suam~

:)

~29 Jan~