~sukarnya membuat keputusan~




Hati berbelah bagi, sama ada berada di tempat yang sama dengan imbuhan yang stabil tapi membuatkan jiwa kacau


atau

beralih ke satu arah yang merupakan satu permulaan realiti cita-cita namun dengan imbuhan yang kecil yakni asas.













1) aku kena pilih antara paksa rela @ gerak hati
2) aku kena berani merubah rutin hidup
3) aku kena yakin hadapi sebarang risiko
4) aku kena kuat hadapi reliti sebenar yang menjadi matlamat utama aku selama ini
5) aku hanya mampu berserah dan bertawakkal setelah aku berusaha
6) apa yang pasti aku wajib mendirikan solat istikharah untuk membuat keputusan ini













semoga jalan lurus dan benar kan terbentang luas...


Comments

Post a Comment

respon..

Popular posts from this blog

~Jom minum air suam~

:)

hmm...puassshatiku..