~aku mahu berehat..~

Adakalanya aku penat, terlalu penat dan jerih..aku mahu menangis dan menangis, tapi aku juga sudah penat menangis..

Ya Allah, maafkan aku..
mungkin ini sahaja medan untukk ku bercerita bersamamu..berbicara sambil menangis di kala kelam malam..aku mahu tangisi agar keluar semua airmata bersama sedih di hati..pilu di dada..dan biarlah Kau jadi saksi pada perit di jiwa...

Aku serasaka mahu pergi jauh...jauh ke hujung dunia..melihat indah anugerah, mensyukuri nikmat yang ada..menjauhi masa silam..

Aku makin letih..dengan segalanya..

Aku makin lemah..dan aku tahu aku memang tidak kuat..kerana aku terpaksa hadapi sendirian..berjalan di laluan berduri keseorangan..

Namun aku tetap yakin ke mana pun aku..kasih sayang tetap di dada Tuhanku..

Ya Allah izinkan aku berehat..
Aku semakin penat..

Comments

Post a Comment

respon..

Popular posts from this blog

~Jom minum air suam~

:)

hmm...puassshatiku..