~wa wa wa wahhhh~

Hadoi..pagi ini sakit urat. Urat belikat dan urat tekak.

kenapa?

pagi ahad sampai petang berenang, menggelongsor dan menjerit di Wetworld..! Petang tu sambung menjerit tengok Malaysia VS Myanmar..!

~Kisah Waktu Pagi~

Ewahhhh nak pergi jalan-jalan main air la katakan..kanak-kanak riang ini bangun pagi dengan penuh berdisiplannya.bagus anak Ummi..kalau bangun nak pergi sekolah, hmm..kirim salam.

dan pagi itu juga mogok ramai-ramai tak mahu mandi simpan daki untuk di rendam di Wetworld termasuklah Ummi dan Aboh.sungguh kurang sopan.jimat bil air sekali.kalau boleh kencing pun simpan nak buang kat sana, maklumlah masuk bayar kan..lagi kurang asam keping


Jam 9.00 pagi bertolak, jam 9.40 dah sampai wah, jalan bagus, maklumlah cuti sekolah kan..nampak sangat selama ini budak sekolah dan cikgu cikgi yang buat jalan jem kan..uih sadis ayat.














Sampai sana, beratur panjang beli tiket, yang jadi panjangnya satu keluarga atuk
nenek cucu cicit ikut beratur yang bank beli tiket sorang aje.hmm..barisan boleh sambung sampai ke masjid Shah Alam..(over sunggguh)

Tapi kami kantoi bawa makanan tak boleh bawa masuk, terpaksa tinggalkan di luar. Takpelah nasib baik semua dah makan di rumah dan masih awal lagi.


anak-anak buahku sayang, kakak, abang dan baby sangat teruja dan gembira terlebih sudah bila dah jumpa air. terus tak hengat dunia main guling-guling dalam air. mak buah?? lagi over dari bapak buah...terjun tak hengat kolam ingatkan dalam, nasib baik tak benjol dahi..kah kah kah

jam 2.00 petang keluar dari Wetworld, setelah satu badan (bukan separuh badan lagi) habis gelap pekat dah macam negro semua.Itupun disebabkan cuaca mulai gelap menandakan hujan lebat akan turun. selain dari tu nak kejar bas ke Melaka, anak buah nak balik UiTM.Kalau tidak..haramnya nak keluar.


Dah keluar tu Afiz ku yang gebu guling-guling gediks pulak nak tengok ikan besar...ha, kesian kat dia pergilah sekejap tengok ikan yang sebesar badan abohnya kat akuarium tepi tuh..pastu sambung guling-guling balik tak mau pulang sebab tak puas pulak nak tengok ikan..puas pulak nak pujuk si gebu yang gediks tu, akhirnya sampai tertidur dia nangis tak puas tengok ikan besar.Sabo jelah..


Sampai rumah jam 3.30petang...semua terlentang tertiarap keletihan.ha..inilah si gediks yang comel manja yang guling-guling tak puas tengok ikan besar
.




















~Sambung Kisah Petang Hari~


Celik je mata dengar perempuan menjerit, FUHH tergezut giler aku..cemas la beb ini apa kes ni, terloncat bangun dari sofa, wah...Malaysi VS Myanmar la seh..aku ingat hape..kuss semangat.anak buah sedang menjerit gol dah banyak bolos..tak gol pun lagi..ciss nasib baik aku tak melepas.


Apa lagi, jerit la sekali memeriahkan keadaan dan menggamatkan rumah wakaka


Anyway, congrats la to Harimau Muda,especially Fikri kerana pecahkan telur dan sekali lagi mengaum 1-0 dengan Myanmar, dan doaku yang kental kukirimkan untuk menggempur lebih hebat lagi dengan Indon malam ini, waduh semoga Harimau Muda terus mengaum dengan hebat ya..!!
Selamat Mengaum..!!

Comments

Popular posts from this blog

~Jom minum air suam~

:)

~29 Jan~