~WOOooooOOOHaaaaa~


Congrats..!Congrats..!
to Harimau muda! 1-0
finally..berjaya juga kita mengalahkan lagak ngeri yang penuh kontroversi malam tadi.
Fuhh...cemas aku nengok. Dah memang Indon ni suka main psiko, suka aksi ngelat. Tapi dia tak sedar dia ngelat dengan orang lagi "bisa ngelat" kok gitu dehh..gue lagi campin..opps pe hal pulak aku tetiba pandai cakap indon cis!!

Hebat, Harimau Muda sangat HEBAT..! bukan senang menggalas tanggungjawab negara, memelihara aib bangsa dan maruah negara tercinta.wahhhhh giteww

Puas hati aku, puas aku menjerit pecah satu rumah.berbaloi..! sampai si comel aku komplen. Isk apa Ummi ni, tengok bola pun jerit-jerit. Eeh..mestilah sayang, mana ada orang tengok bola dengan penuh sopan santun..
Yang paling nyampah bila si Indon happy-happy liver jatuhkan badan pastu nak kondem Harimau Muda, kalau macam tu, pi main ragbi lagi bagus, baru tau best ke tak best jatuh-jatuhkan badan..nak manja-manja kononnn.

Apa yang pasti Indon berjaya memungut kad kuning yang terbanyak..padan muka amik ko..duss(tumbukan padu)


Kesimpulan yang pasti, Hrimau Muda bagus! hebat! dan Khairul Fahmi sangat cemerlang!

CONGRATS..!! nak jerit sekali lagi WOOoooOOOHHAAaaaaAAAA

Comments

Popular posts from this blog

~Jom minum air suam~

:)

~29 Jan~