aku nak beli...

Sekarang aku tengah berangan, berhasrat dan berkira-kira nak beli....


tipun baru..
tapi bukan yang ini, gambar hanya sekadar hiasan untuk menyedapkan mata memandang



dulu masa baru sume ok, sayang abiz, sekarang..ala, bila dah lama mula la bosan dah berubah sayang dan cinta kan..mula la bagi alasan nak cari girlfren baru kan..so mua cari alasan ..standard practises buat laki yang suka men kayu 3 then takmo hargai binikan..so, samala kes cam handphone ni kan...(ada yang terasa ni ~_~)


Faktor aku nak beli tipun baru tu, coz tipun sekarang dah..:-
a) nak rosak
b) tak comel lagi
c) tak kiut lagi
d) dah buhsang pakai
e) dah mula wat hal bagai termasuklah bateri kong

apakah jawapan sebenar kepada soklan di atas? Sila jawab bila diarahkan sahaja.Di larang meniru, anda akan dibuang kolej.Masa menjawab hanya tingal 15 minit lagi, anda tidak dibenarkan keluar daripada dewan.Tingat pulak masa study dulu..eh, panjang kayal..!

Hmm..cuma sekarang dalam dilema nak beli yang lipat ke..


atau yang tolak sreeett...

tapi kalau yang camni kawan aku kata, cepat rosak (aku pun kata camtu jugak)


Lagi satu dilema nak beli jenama apa..
ellehhh...
tak kisah la paten apa and jenama apa, yang penting ada ongkos, lagi banyak, lagi cepat dapat beli, lagi dapat yang canggih n gedevass punyer..



makcik hado ko..?

nangis

:_:

Comments

  1. akak.. x yah beli yg tolak2 tu.. mmg cepat rosak... mmmm.. selamat beramal..ahaksss.. zura

    ReplyDelete

Post a Comment

respon..

Popular posts from this blog

~Jom minum air suam~

:)

~29 Jan~